Kajsa M Johansson

Dansa Bonne Dansa

Publicerad 2012-07-21 17:16:36 i

Fyfan vad tiden går sakta. Igår var jag och Ida uppe till halv tre så vi skulle sova bort hela dagen idag. Vaknade halv tolv. Åt frukost. Klockan är ett. Jag dansar. Klockan är två. Går hem. Packar. Mellan kommer. Klockan är halv fyra. Jag har duschat rakat benen fönat håret. Klockan är fem. Fan, jävla skittid!!!!! De är som att den ba: nej åk inte... Jag och mamma ska på biomys ikväll, det gillar jag. 21.10 bion får tiden att flyga iväg. Inatt kommer mina hjärtebarn klockan kvart i fyra och då är vi så jävla påväg. Kommer sakna mamma pappa och Rasmus mycket...:-( och Ebbisen kommer jag tänka på hela tiden, stackarn hihi. Nu ska jag painta nailsen. OH FIFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela