Kajsa M Johansson

3 små dagar

Publicerad 2012-07-19 02:24:40 i

Sov i nya huset inatt och jag hade inga mardrömmar bara en lite hård säng men det var bra. Idag sprang jag runt i huset i bikini och gör poserna som man aldrig gör för att se valkarna som får Rhodos-solen att gå i moln. ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD!!!!!!!!! Vill bara åka nuuu! Efter en motorcykeltur till Trosa där vi käkade på greken åkte jag hem hit till mamma. Måste bara säga att FAN vad jag älskar motorcyklar. Sitter bara och ler hela tiden när jag sitter bakpå pappas. Jeje, Ebba kom i alla fall hit! Hon kom hem från just Rhodos tidigt imorse, hon har berättat massor och sen var jag hos henne och lånade kläder. Jag tänker, andas och lever Rhodos för tillfället. Nu på natten (när jag inte kan sova) så har jag gjort en fin packlista och plockat fram en del och så har jag pratat med min älskling som åker imorgon. Och imorgon drar vi till Götet, ses där alla fotbollskidz (coolt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela