Kajsa M Johansson

Teenage Crime

Publicerad 2012-12-09 17:14:26 i Allmänt,

Jake Owen – Barefoot Blue Jean Night
Rihanna – Diamonds - Remix
Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit
Vinsten – Luckiest Girl
 
Hallå där alla kompisar! Allt bra? Jag har haft en riktigt partyhelg, haft massvis av roligt. Vill börja med att tacka alla mina fina vänner och bekanta som gjorde allt så himla kul. Men nu blir det ingen mer alkohol förens den 25 december (såklart). Längtar sååå till jul, och nu har jag i stort sätt alla mina klappar klara. Köpte dem i lördags och är faktiskt riktigt pank på lön nu. Men är det jul så är det, det hör till. Kände att det skulle vara skönt att bli klar med julhandeln, dels för att jag knappt kommer hinna ordna med alla mina klappar eftersom jag har fullt upp nu. Och även så man bara kan mysa runt i alla andras stress sen! Haha. Om ett litet tag så kommer min älskling hit och ska sova här. Längtar ihjäl mig efter honom, vi har inte träffats på länge lääänge ♥. Nu sitter jag här och ska plugga psykologi och vänta på att pannkakorna blir klara, så himla gooodieee. Bilderna nedan beskriver väl helgen lite grann, fick tyvärr inga bra bilder på födelsedagskidzen från igår. Men dom blev BRA överraskade kan jag ju säga. 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela