Kajsa M Johansson

Söndagens söndag

Publicerad 2012-12-16 21:32:43 i

Hej på er alla glada! Sitter i soffan hos min fader och kollar på Filip och Fredrik. Så sjukt dåligt, men ja:-) blev precis klar med min Lasermannenanalys, som jag dessutom är rätt nöjd med, så nu är jag redo att lägga hela veckan på samhällsrapporten. Sen är det LOV! Idag har jag och Lovisa sovit halva dagen och sen åkte lilla familyn hem till Manges nya fina lägenhet på stan och fikade samt firade honom. Ser fram emot ett par sköna förkakor där ju! Sen åkte vi till Trosa och Anna där vi åt pizza och pratade bara. Gos! Nu ska jag strax gå och sova så att jag är redo för Emmas step 06:30 imorgon. Lääängtar:-) dessutom blir det ett köttigt dubbelpass på tisdag bestående av step och box. Fyfan vad sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela