Kajsa M Johansson

P to the luggar

Publicerad 2012-12-14 13:49:55 i Allmänt,

Hej alla glada peeps! Sitter och skriver på min laserman och är strax klar med näst sista frågan. Skönt! Annars har jag vart i skolan ett tag idag, vi hade psykologi där vi började på våran slutuppgift. Jag är ju så sjuuuuukt snabb så jag har redan gjort klart och skickat in. Orkade inte ens läsa igenom den haha, men jag skulle säga att den var fantastisk;-) skrev om Posttraumatisk Stressyndrom så lite intressant var det i alla fall. Men nu ska ner på stan med Mellan strax och fixa något på hennes bank, sen har jag körlektion och efter det ska jag hem snabbt för att sedan dra och boxas med Anahi! Med Big J igen! Var är det som händer liksom? Sjukt kul hur som helst. Ikväll ska jag kolla på den åreliga luciainnebandyn 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela