Kajsa M Johansson

Mer Jul

Publicerad 2012-12-04 15:00:18 i Allmänt,

Sitter i köket hemma hos mamma. Lyssnar på min lilla jullista, äter lussebulle, clementin och dricker örtte... haha ja, jag vet att jag är så sjukt torsk på jul i år. Tragiskt... men sant. Har nog aldrig älskat julen så mycket som förra året och i år. När jag kommer till pappa ikväll ska jag slänga mig i soffan och ta igen de två avsnitt jag inte sett av julkalendern på vår nya iPad också, bästa! Det enda jag fasar för är självaste julafton, eftersom mina föräldrar inte bor ihop längre så måste man liksom "välja". Tråkigt va? Men det gör inget, för det brukar ju lösa sig! Är ledig idag så jag har vart på gymmet och kört nya realeasen för Body Pump, den var helt okej. Säkert roligare när man kört några gånger och kan den! Superhärlig, ny intruktör i alla fall! Nu sitter jag här och ska skriva lite grann på min rapport tänkte jag. Igår så handlade jag present till min fina snart-18-åring och en fin topp till mig som jag tänkte ha på fredag eller lördag. Sved lite i plånboken, så nu sparar jag inför julshoppingen på lördag hehe. Sen så körde jag maaaassor av bil och tillslut hamnade jag hos Ramus. Vi bokade resa till Turkiet (Side) i mitten/slutet av Maj!:-) längtar ihjäl mig. Nu har jag både en perfekt resa med min andra halva plus Summerburst med mina bästa vänner bokat. Och studenten där emellan... overkligt
 
165* idag haha;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela