Kajsa M Johansson

Kompisar, hej

Publicerad 2012-12-23 20:58:41 i

Hallådär! Vad händer i ert julefina hem för tillfället? Ni kanske tittar på Bingolottos uppesittarkväll, precis som oss. Är hemma i Hölö och ska fira julen här under förmiddagen imorgon, senare ska jag vidare för att fira med mammas och den sidan. Den blir nog en väldigt fin jul tror jag. Sitter och väntar på tvåans bingo nu och är nyduschad, har nyrakade ben, är insmord och allt! Gosi:-) ska nog ut och åka pulka ett tag senare med mina små kompisar! Superkul. Men jaja, jag ska kolla vidare nu och umgås. Ville önska er en superfin jul med massa kärlek<3 och mat och klappar såklart haha
På tal om klappar så fick jag förresten ett presentkort på TBS från Rasmus och träningshandskar från Adidas. Fått fina champagneglas från jobbet också! Ni kan få se alla mina fina julklappar en annan dag:-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela