Kajsa M Johansson

Just friends

Publicerad 2012-12-18 21:34:40 i

Godkväll! Allt bra med er? Själv är jag sjukt mör och har ont i knän och anklar, men jag kör! Sitter och ser på morden i Sandhamn efter att ha kört hem från wc och ätit lite mat. Mellan 18 och 20.15 har jag kört step, box och core. Så jävla roligt och energin låg topp non stop. Kan bero på den där celsiusen som kommer hålla mig vaken halva natten också, men äsch! Jag och Jennifer var ett riktigt grymt par och vi pusha på varandra till tusen. Annars har jag bara vart i skolan en snabbis, försökt plugga och ja. Nu har jag förövrigt tagit jullov och imorgon ska jag fan fläska på ordentligt med sam-rapporten. Men nu ska jag kolla vidare och sen duscha. Vi hörs BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela