Kajsa M Johansson

Jo men aa

Publicerad 2012-12-03 11:23:07 i

Sitter i skolan så himla utvilad! Sov åtta timmar inatt ungefär, somnade typ halv tio igår. Gick upp vid kvart i sex och åkte iväg till wc för step, efter en celsius blev jag fylld med massa rus så jag kötta på ba! Underbart, så jäkla bra var det. Nu sitter jag i skolan, och har suttit här ett tag. Vi har kriminologi nu och pratar om rasism, grupper osv. vilket vi gjort ett tag nu haha, men det är bara intressant! Idag ska jag bara sitta i skolan ett tag efter denna lektion och fixa med min rapport. Måste komma igång, den ska ju in snart. Om typ tre veckor haha, kul liksom!!!!! Efter det ska jag bara hem och läsa och ordna med min grupps psykologi så att den blir klar och inskickad. Längtar så mycket till helgen! Ska fira min favorittjej Mellan på fredag med middag och utgång, på lördag ska jag och mamma upp till julen i storstaden. Åh så himla bäst, älskar allt detta "julande". Finaste jag vet. Sen på kvällen sker en secret grej;-) perfekt helg efter en heeeel jobbhelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela