Kajsa M Johansson

God eftermiddag

Publicerad 2012-12-12 16:43:24 i Allmänt,

Hej på er! Sitter här och pluggar samhälle och ska snart lägga ner den för idag och ta tag i kriminologin. Första frågan i alla fall. Hoppas på hjälp från lovisen. Haha min hjärna fuckas upp. Men jag krigar på! Snart lov! Kändes som jag vaknade upp i ett smärre depp- mode imorse som inte gick att vända på hur jag än försökte. Så jag struntade i att åka till min hemskt tråkiga och deprimerande skola och pluggade samhälle hemma istället. Vid halv tolv åkte jag och mamma till IKEA och handlade massa smått och gott och åt köttbullar. Körde gjorde jag också, gör det nästan varje dag nu. Känns som jag har bra koll på vår stora bil, så det är skönt. Om ett tag ska vi äta taco och vid sju är det dags för veckans höjdpunkt. I och med att det är ONSDAG kan ni gissa vad! Med Big J! Längtar ihjäl mig. Tillbaka till skolarbetet...
 

Lussefika

Mamma handlar tallrikar 
Vår fina julepalm! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela