Kajsa M Johansson

Blä och bajs

Publicerad 2012-12-11 14:21:30 i Allmänt,

Sitter och pluggar, psykologi denna gång. Har vääääldigt mycket att göra med tanke på att jag går på jullov nästa vecka haha. Helt jäkla sinnes. Snart klar med psykologiuppgiften så jag ska skicka in den (ska dock få en ny? haha sjukt), sen är det bara sätta igång med hela lasermannen-analysen och samhällsrapporten. Orkar inte!!!!! givin up on life. Idag försov jag mig lite grann och i skolan gjorde vi inte så mycket. Kunde knappt sitta tack vare min grova träningsvärk i rumpan, det bara värker! Men ikväll blir det body combat för hela slanten:-) supernajs. Igår firade jag och mitt hjärta 6 månader så då bjöd jag honom på världsagod middag på Ceacar's. Sen gick vi hem och jag pluggade ett tag och han såg på tv. Haha japp bra förhållande! Sen somnade vi rätt tidigt faktiskt i och med att han jobbade vid sju idag. Helgen är planerad och det ser ut som om det blir boxning på fredag och sen kolla på den årliga luciainnebandyn i Hölö med Sarah eftersom våra fina boyfriends ska vara med. På lördag blir det jobb och sleepover med bästa lovis ♥ hoppas mucho på lite step på morgonen där också. Så det blir najs! Plugg också såklart blä fy bajs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela