Kajsa M Johansson

Annandag jul

Publicerad 2012-12-26 21:28:23 i

Hello gosingar! Ligger lite död efter mitt tredje julfirande och glor på pirates. Imorgon är det worktime 12-20 så ikväll blir det tidig sänggång skulle jag tro. Igår bytte jag och min family rum, så nu har jag det stora med takkrona och utsikt. Ska visa sen när allt är färdigt, har ett par saker som ska upp åå väggar och så. Sen i alla fall gick jag till Fia där mina fina vänner var och vi körde en GRYM utgång på det. Hade underbart kul! Vänner är verkligen som stjärnor, man ser dem inte alltid. Men de finns där. Somnade i alla fall med min älskade och vi var nere på stan idag och fixade simkortet till min nya telefon, kollade runt lite snabbt och jag åt donken. Sen har jag bara fixat med min nya julklapp - en iPhone 5 och vart hos farmor och firat lite jul. Har fått så himla mycket bra klappar av mina kära. Telefonen, skor, träningsgrejer, presentkort, pengar och massvis av smått och bra-o-ha. Har världens bästa familj!!! Tusen ton kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela