Kajsa M Johansson

Älskar dig så mycket att jag hatar mig

Publicerad 2012-12-02 00:12:02 i

Godnatt alla friends an unfriends. Har kollat på sex and the city, en del i alla fall haha. Är så sjukt trött så jag måste sova! Har kört massor idag, övat på fickparkering med mamma (sjukt bra jävla lärare i just det i alla fall, det medger jag till tusen procent), jobbat, kört lite mer och sen bara landat hemma. Nu ligger jag här och ska sova ett tag innan jag ska kliva upp igen för att jobba 9:30-17:40. Sen blir det pappavecka! Vilken helg jag haft va, riktigt UNTZig eller vad säger ni? Puss sleep tight
Juste, hämtade mina skor idag och dom var verkligen perfekta! Riktigt sköna, snygga och dom funkar för denna vinter. Typ när man ska gå ut och inte vill ha dödsklackarna: on liksom eller kanske när jag bara vill känna mig ett par centimeter längre;-) visar en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela