Kajsa M Johansson

2012

Publicerad 2012-12-30 19:09:47 i Allmänt,

Detta året har vart bättre. Mycket bättre än 2011. 
Jag och Worldclass har vart bästa vänner hela långa året och det har verkligen vart mitt andra hem, tillflyktsplats och räddning. Jag älskar det stället, med alla klasser, maskiner och vikter hur mycket som helst. Och så kommer det vara även år 2013. Började träffa Rasmus i mars någon gång och det visade sig vara den finaste människan på jorden. Jag sa upp mig från mitt jobb på Telge Energi i slutet av vintern och började omedelbums på ICA där jag har vart i mer än ett halvår nu. Så många härliga arbetskamrater och det bästa av allt, att min barndomsvän också är en av dem. Hängde hos Melinda på typ all min lediga tid. Fixade och donade inför treornas student. Fick själv sommarlov. Åkte till Västkusten och firade midsommar på Malmön med Rebecca och Melinda. Badade. Söp. Skrattade. Pratade och hade det bra. Blev tillsammans med min andra halva någonstans här också. Var med Ebba i Pershagen och stannade uppe hela natten. Var en del i Trosa när min Pappa och Anna blev tillsammans, i hennes hus vid havet. Åkte motorcykel. Flyttade från vårt stora hus i skogen till vårt mysiga hus på Ekbacksvägen. Var i Göteborg med min älskade mor och lillebror. Åkte äntligen till Rhodos. Festade. Festade. Badade. Festade. Söp. Festade. Svettades. Skrattade och Festade. Med mina bästa vänner. Jobbade jobbade jobbade. Kom igång med löpningen och konditionen gick upp, upp. Fyllde ÄNTLIGEN 18 år. Festade. Hade världens bästa födelsedagsfest för alla mina och Ebbas vänner. Så himla lyckat! Var på Swedish House Mafia och hoppade, dansade, for, skrek, skrattade och ja. Glömer aldrig bort alla underbara människor och vänner jag träffat i år heller. Allt nytt är bra. Tackar 2012 för detta och välkomnar 2013.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela