Kajsa M Johansson

1 Dec

Publicerad 2012-12-01 12:04:45 i

Hej på er! Vad har hänt hos mig de senaste dagarna? SACO-mässan, körlektion, lite plugg och poweyoga. Har vart en riktigt ruggigt dålig träningsvecka men nästa vecka tar jag igen det, ska verkligen dra kötten! Igår gjorde jag, Sarah och Ida en skoluppgift, jag jobbade jag 13-19... I frukten! Haha jag passar verkligen inte där men igår gick det faktiskt riktigt bra och jag hade mycket ont i kroppen efter. Extrapris på bananer så gissa hur många 1000 kilos bananlåder jag bar? Kom och köp kom och köp;-) gjorde värsta konstverket i bananerna så aa... You would like it. Efter jobbet hängde jag och Ida med några kompisar och kollade på film, snackade massor och skrattade i världens mysigaste lägenhet med öppen spis, tända ljus och allt! Gosimys. Började denna morgon med älskade julkalendern i varm säng och julefrukost. Nej nu ska jag get ready for fickparkering med mamsi och work igen, 14-21 i kassan. Lovely...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela