Kajsa M Johansson

Someday when it's grey and cold

Publicerad 2012-08-13 16:59:50 i

Hej på er! Har haft en helt fantastisk dag i det härliga vädret. Jag och Rasmus har vart i Stockholm and made some shopping. Jag har köpt saker jag faktiskt behöver! Lite träningskläder, smink, ett par jeans och en tröja. Ska lägga upp jeansen imorgon hade jag tänkt! Sitter som en smäck, Levi's Curves passar mig verkligen helt perfekt. Bra att dem finns på JC också där mina halvmetersben får fri uppläggning haha. Min hjärtevän bjöd mig i alla fall på lunch och jag var hans personal shopper lite sådär, synd bara att han inte bryr sig överdrivet mycket om vad jag tycker haha:-( älskar han ändå antar jag! Om ett tag ska jag i alla fall inviga mina nya träningskläder med Aerobic för att se hur de funkar hehe och ikväll vankas det sleepover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela