Kajsa M Johansson

Ja men se på fan, nu är de under samma täcke

Publicerad 2012-08-16 22:09:33 i

Hallå alla kompisar. Sitter i Järna och väntar på tåget till Radsmuds. Saknar han som tusan så jag åkte till honom nu ikväll även fast han inte är hemma förns 11. Överraskning LOL!!!! Haha skoja. Verkligheten börjar komma ifatt oss nu, jobba träna och för mig skola snart. Kan inte säga att jag ogillar det, men det är väl inte det roligaste heller. Idag har jag fixat hemma, solat i starka solen som stekte på till ungefär klockan två, då blev det molnigt och då åkte jag med Ida och gjorde en häftig grej, stolt!! Hemma åt jag pappa Anna och Olle middag sen smälte jag maten, prata med Lovis och var ute och sprang samt duscha. Effektiv! Nu ska jag bara gosa min man.
Dessutom kan jag meddela att ni finner mig på ICA i Järna varannan lördag från och med vecka 38. Kul! Och lite på loven kanske hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela