Kajsa M Johansson

Hallå där solen

Publicerad 2012-08-15 23:44:21 i Allmänt,

 
Har haft megabra dag. Elvira sov hos mig från igår efter jag hade kört VÄRLDENS härligaste steppass. Sån sjuk lycka den där brädan ger mig!
Idag drog jag och Elvira med Sophia Nathalie och Carro lite spontant till Trosa. Världens bästa fröken Fredriksson var chaffis! Oj oj, vad stolt jag är. Vi åt lunch i solen och de uträttade några ärenden sådär. Hemma solade vi hela eftermiddagen och sen åt vi MÄNGDER med grillat med Pappsen. Tog mig ut på en springrunda vid niotiden som jag inte gick en enda gång på, sen tog jag en dusch och spenderade resten av kvällen i Trosa med skratt, te och mys. Nu ligger jag här och ska sova, så är det. Längtar tills imorgon 
Vill också tillägga att det inte är många som har turen att ha en sådan vän som Elvira är för mig.
 

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2012-08-16 00:36:53

Tar mig friheten och kommenterar till och med! Du är den finaste vännen man kan ha mitt hjärta, så glad att jag har dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela