Kajsa M Johansson

Godnatt från en stolt tjej

Publicerad 2012-08-17 23:16:08 i

Ligger i sängen och ska snart sova. Är inte så värst trött men tror det ordnar sig när jag blundar och realaxar. Efter jag träffat och haft en mysig stund med min Becca gick jag hem och fick faktiskt ihop lite energi till en springtur. Sprang riktigt långt och flåset är kanon. Mitt enda problem nu är att jag får så ont i vaderna och i vänsterknäet. Någon fiffig som vet vad det kan vara? Säkert fel skor, det säger alla, nästan alltid haha. Skönt var det i alla fall, tog en långdusch, åt lite godis hihi och nu ligger jag i sängen med mina nyrakade ben. Klagar inte! Hade vart skönt med sovmorgon imorgon, men att jobba är inte fullt så hemskt när man väl är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela