Kajsa M Johansson

Don't think. Feel.

Publicerad 2012-08-28 18:56:56 i

Hej godbitar! Känner väl inget sug att blogga såhär på vardagar. Mitt liv är rätt tråkigt då. Jag går i skolan, kommer hem och då oftast sover jag eller läser. Efter det tränar jag och typ äter och sover haha. Inte alls så kul, men dock rätt skönt! Idag hade vi vår nya svenska lärare för första gången, jag tycker han är jättehärlig och en bra lärare. Fick tyvärr en värdelös bok som heter "Fettpärlan". Kunde inte ens läsa en sida... Skittråkig. Man får desto mer motivation till att läsa när man tänker på att den bara är 86 sidor lång haha. Nyss tog jag Ebba under armen och fick med henne på en springtur, hon var så sjukt duktig, blev jättestolt över oss båda. Nu har jag duschat och ska äta med mamma innan det är dags för lite plugg tills imorgon buuuu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela